۶ اسفند ۱۳۹۲، ۲۰:۳۹

بوالحسنی:

برگزاری همایش "جوانان مساجد و محلات لرستان" اقدامی ارزنده و ستودنی است

برگزاری همایش "جوانان مساجد و محلات لرستان" اقدامی ارزنده و ستودنی است

ازنا - خبرگزاری مهر: فرماندار ازنا گفت: برگزاری همایش "جوانان مساجد و محلات لرستان" با محوریت پاسخگویی به شبهات و سوالات جوانان با اقدامی ارزنده و ستودنی است.

به گزارش خرگزاری مهر، محمود بوالحسنی با تقدیر از  فعالیت های مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: برقراری ارتباط میان جوانان و مسئولان و بهره مندی از ایده ها و افکار آنها، استفاده از ظرفیت و توانمندی جوانان و برگزاری نشست ها و هم اندیشی ها در راستای تقویت روحیه خودباوری نسل جوان، شناسایی جوانان نخبه و صاحب نظر از آثار مثبت فعالیت این مجمع در لرستان بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش عمده ای از جمعیت کشور ما را جوانان تشکیل می دهند توجه و برنامه ریزی برای ابن قشر در همه امور از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، به خصوص در زمینه مسائل دینی و اعتقادی که یکی از مهمترین نیاز ها و دغدغه های جوانان محسوب می شود.

فرماندار ازنا همچنین به برگزاری همایش جوانان مساجد و محلات استان لرستان نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری این همایش با محوریت پاسخگویی به شبهات و سوالات جوانان با حضور اساتید برجسته و به صورت کارشناسی شده اقدامی ارزنده و ستودنی است.

بوالحسنی ادامه داد: فراهم کردن بستر مناسب برای پاسخ به پرسش های مطرح شده از سوی جوانان در یک فضای منطقی، آزاد و اخلاقی می تواند زمینه رشد پرسشگری را فراهم کند.

وی عنوان کرد: از آنجا که تقویت روحیه پرسشگری جوانان بسیار مهم است ، مواجهه اخلاقی و منطقی با پرسش های آنان در بسترهای مناسب مانند همایش ها و جلسات پرسش و پاسخ  می تواند در تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفش و ایجاد فضای نشاط و امید بسیار تاثیر گذار باشد.

فرماندار ازنا گفت: همچنین با توجه به ظهور عرفان های دروغین و فرقه های انحرافی ممکن است شبهات فراوانی در ذهن جوانان به وجود بیاید که لازم است از طریق کارشناسان خبره و در چارچوبی کارشناسی شده به این شبهات و سوالات پاسخ داده شود، که به نظر می رسد این همایش نقش مهمی در پاسخ به شبهات جوانان دارد

کد خبر 2244376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha